Monday, August 31, 2009

Vi lager mat i Ulvik



3 comments:

*SNYdesign said...

Hei der! Så utrolig morsomt å følge med prosjektet ditt! Jeg er selv interiørarkitekt, og under utdannelsen i London, var jeg på flere fotoutstillinger av lignende prosjekt, da gass og vanntanker som var gjort om til boliger. Uansett, kjempemorsomt å følge med, gleder meg til å se resten! Lykke til videre! Interiørarkitekt i Bodø:)

Unknown said...

Lenge leve kreativiteten!
Lykke til med prosjektet fra kreativ bestemor på Østlandet som er fortapt i Lofoten og misunner deg din mulighet til å se nordlyset. Dessuten tror jeg at runde husformer er bedre for sjela enn skarpe kanter!

Hilsen

Allegra

Mikkel said...

Fantastisk inspirerende dette med oljetanken. Fikk meg til å tenke på den gang jeg leide en gammel vindmølle i Hellas.

Om du i framtiden tenker å leie den ut så hadde det vært perfekt for en freelancer som meg. Hint hint.